Bestelvoorwaarden
Wederverkopers en verdeelpunten zoals diensten voor toerisme, logiesuitbaters, fietscafés, toeristische attracties, ... vinden hier onze verkoopvoorwaarden:
- Bestellingen worden eenmaal per week klaargemaakt en verstuurd.
- Grote bestellingen van meer dan 2 dozen worden geleverd, wanneer dit past in de planning van onze medewerker.
Bestellingen afhalen in het Provinciehuis kan altijd na voorafgaand contact via e-mail met de Afdeling publieksinfo, verkoop en distributie. - Gemeenten die instapten in de convenant 2020 – 2025 krijgen 30% korting op bestellingen vanaf minimum 45 euro en ze betalen geen verzendings- of leveringskosten.
Gemeenten die niet instapten in de convenant 2020 – 2025 krijgen geen korting op hun bestelling en betalen verzendings- of leveringskosten.
Een bestelling kan gratis afgehaald worden in het Provinciehuis na afspraak. - Gemeentebesturen en/of andere overheidsdiensten vermelden een officieel, gemeentelijk bestelbonnummer indien dit nummer moet worden vermeld op de verkoopfactuur.
We hebben dus minstens een bestelbonnummer nodig als u een factuur met vermelding van een bestelbonnummer/artikelnummer/dienstjaar wil ontvangen.
Voor bestellingen zonder bestelbonnummer zal een standaard factuur opgemaakt worden. - De verkoopfactuur wordt enkel via e-mail verstuurd en moet betaald worden op onze rekening BE41 0680 9303 1010, binnen de 30 dagen na ontvangst met vermelding van het factuurnummer.
- Toerisme Vlaams-Brabant behoudt het recht om de aantallen op de bestelbon voor gratis publicaties aan te passen in functie van de stockvoorraad
- Commerciële boekhandels kunnen onze fietskaarten en wandelboekjes aankopen via:
N.V. Mondikaarten
Boskouter 6
9620 Zottegem
+32 9 371 48 81
mondikaarten@skynet.be - Als er publicaties zijn waarbij de wijzigingen zo talrijk zijn dat de huidige editie niet meer bruikbaar is voor de klant, wordt er voor wederverkopers een inruilactie voorzien binnen een duidelijk vooropgestelde termijn.